یک هکر چگونه رمز عبور شما را هک می کند؟

قبل از هر چیز باید گفت که این مطلب با هدف راهنمایی برای هک کردن سایر افراد نوشته نشده است. بلکه در اینجا سعی شده تا خوانندگان با نحوه صحیح انتخاب رمز عبور و پارامترهای مؤثر برای قدرتمند ساختن آن آشنا شوند. با خواندن آن تازه در می یابید که چطور ممکن است رمزهای عبور شما به راحتی هک بشوند و زندگی خودتان را از دست بدهید.


فکر می‌کنید اگر یک هکر قصد نفوذ به اکانت شما را داشته باشد، با چند بار سعی و خطا موفق خواهد شد؟ این لیست ده مورد از اولین احتمالات یک هکر برای کشف رمز عبورد شما است که البته پیدا کردن این اطلاعات هم بسیار ساده‌تر از آن چیزی است که تصور می کنید:

۱. اسم پدر، مادر، همسر، فرزند و یا حیوان خانگی شما اولین موردی است که امتحان می شود. البته همیشه عدد ۰ یا ۱ را هم بعد از آن باید امتحان کرد. زیرا بسیاری از سایت‌ها از شما می‌خواهند که از عدد هم در رمزعبورتان استفاده کنید.
۲. چهار رقم آخر شماره موبایل و یا کد ملی تان
۳. ۱۲۳ یا ۱۲۳۴ و یا ۱۲۳۴۵۶
۴. کلمه password
۵. شهر محل اقامت یا دانشگاهی که در آن تحصیل می‌کنید و یا اسم تیم فوتبال محبوب تان
۶. روز تولد خود، والدین و یا فرزندان تان
۷. کلمه god
۸. هدف بزرگ شما در زندگی
۹.کلمه money
۱۰. کلمه love


ادامه مطلب ...

عصر دیجیتال و تصاویر حیرت انگیز متحرک

عصر دیجیتال، عصری که تصاویر آلبوم خانوادگی شما به حرکت در می آیند. به گزارش همشهری؛ ثبت گوشه ای از حرکت و لحظه های زیبای زندگی در تصاویر ثابت با فناوری های جدید دوربین های دیجیتال امکان پذیر شد. سینما گراف یا تصاویر جادویی، سبک جدید در عکاسی دیجیتال است. سبکی که در آن گوشه ای از لحظه های زندگی شما در همان زمان متوقف شده به حرکت در می آیند. تصاویر جادویی در نگاه اول ثابت به نظر می رسند، اما اگر دقت کنید، بخشی یا فردی در این تصویر ثابت بصورت نامحسوسی در حال حرکت است. بخشی که چشم بیننده را به خود جذب کرده و موجب حیرت و تعجب او می شود.این سبک جدید با این که زمان اندکی از شروع آن می گذرد ولی طرفداران بسیاری برای خود پیدا کرده است.

عصر دیجیتال و تصاویر حیرت انگیز متحرک

 همراه ما باشید در ادامه مطلب.....


ادامه مطلب ...

چشمی برای دیدن بیگانه های فضایی

ساخت بزرگترین چشمی که در جهان به سوی آسمان گشوده خواهد شد، در راستای یافتن نشانه ای از بیگانگان فضایی و سیاره های شبه زمینی در بیابانی در شیلی آغاز می شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، این تلسکوپ از گنبدی به بزرگی یک ورزشگاه عظیم برخوردار بوده و آینه آن طولی برابر نصف یک زمین فوتبال را دارد. اخترشناسان برای این سازه عظیم نام تلسکوپ عظیم اروپا را انتخاب کرده اند.

اخترشناسان امیدوارند شاید این تلسکوپ در نهایت بتواند تعیین کند که آیا واقعا در گوشه ای از این جهان وسیع حیاتی دیگر، یا سیاره ای شبه زمینی که بتواند منزلگاه دیگر جانداران باشد وجود دارد یا نه.

ساخت کلیدی ترین ابزار این تلسکوپ پس از تایید بودجه 3.5 میلیون پوندی توسط انجمن تجهیزات تکنولوژی و علمی انگلستان به زودی آغاز خواهد شد. تلسکوپ عظیم اروپا محدوده حساسیتی از نور مرئی تا فروسرخ دارد که این حساسیت ده ها هزار برابر حساسیت تلسکوپهای موجود در جهان است. این تلسکوپ با هدف کمک به اخترشناسان برای مشاهده وضعیت تلسکوپهای اولیه جهان که در حدود 14 میلیارد سال پیش به وجود آمده اند ساخته و تکمیل خواهد شد.

همچنین راز بزرگ ماده و انرژی تاریک از دیگر مسائلی است که این تلسکوپ توانایی آشکار ساختن آن را خواهد داشت، به این شکل می تواند به اخترشناسان در توضیح چگونگی تکامل جهان هستی کمک کند.

قطعه ای که ساخت آن به عهده دانشمندان انگلیسی قرار داده شده توسط محققان دانشگاه های دارهام و آکسفورد ساخته خواهد شد. ساخت طیف سنجی برای تحلیل نورهای دریافتی از فضا به همراه ابزاری که بتواند اعوجاج نوری را از تصاویر به دست آمده حذف کند به عهده این محققان گذاشته شده است.

تصاویر به دست آمده از تلسکوپ عظیم اروپا یا EELT در حدود 15 برابر دقیق تر از تصاویری خواهد بود که توسط تلسکوپ هابل به ثبت می رسند. به گفته "ایزابل هوک" دانشمند ارشد پروژه EELT پذیرش بودجه مورد نیاز برای ساخت این ابزار به آن معنی است که اخترشناسان انگلیسی می توانند به تازه ترین دستاوردهای علمی این تلسکوپ بزرگ دسترسی داشته باشند.

مهندسان پس از تایید نهایی طرح تلسکوپ توسط 15 مشترک رصدخانه جنوبی اروپا در ماه دسامبر برای ساخت EELT باید خود را به ارتفاع سه هزار متری دشت "سرو آرمازونز" برسانند. انتظار می رود این تلسکوپ در سال 2020 قابل بهره برداری باشد.

بر اساس گزارش تلگراف، دلیل انتخاب این بخش از شیلی برای ساخت تلسکوپ EELT خشکی و پاکی هوای بیش از اندازه این دشت است، شرایطی که برای انجام رصدهای ویژه بسیار مناسب است.

سمینار (تحقیقات بازاریابی)دکتر کامران صحت در اصفهان


طی مذاکرات انجام شده با شرکت اقتصاد پویا، مشتریان و اعضای شبکه آرون، در سمینار «تحقیقات بازاریابی» با سخنرانی دکتر کامران صحت، از 50 درصد تخفیف برخوردار می شوند.

سمینار در تاریخ 12 مهر ماه، ساعت 15 الی 20 و  در محل هتل آسمان برگزار می شود.

هزینه شرکت در این سمینار 100 هزار تومان می باشد که افراد معرفی شده از طرف شرکت داده پردازی آرون می توانند با پرداخت تنها 50 هزار تومان در این سمینار شرکت کنند.

برای استفاده از تخفیف این سمینار با ایمیل زیر تماس بگیرید و کد تخفیف دریافت کنید.

info-at-aronco.net

برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام با شماره تلفن های زیر تماس بگیرید
 0311-2665111
2654690-91
همراه 09132048442
دفتر مرکزی اصفهان خیابان هشت بهشت غربی چهارراه گلزار ساختمان آفاق طبقه چهارم

دانلود Mozilla Firefox v7.0 Final -نرم افزار مرورگر اینترنت فاکس


محصولی از کمپانی Mozilla مرورگری امن ، مطرح ، قدرتمند و با امکانات فراوان و سرعت بالاست . این مرورگر محبوب را به خاطر کیفیت و کارایی بالایش هم ردیف سایر مرورگرهای مطرح دنیا مانند Internet Explorer و Opera و شاید بهتر از آنها در بعضی امکانات نسبت به شده است .
بعضی از امکانات این مرورگر قدرتمند عبارتند از :
توانایی باز نمودن تمامی پنجره ها به صورت Tabbed Browsing تحت یک پنجره ی Firefox و توانایی جلوگیری از باز شدن پنجره های تبلیغاتی مزاحم به صورت Pop-up از جمله ویژگی های این مرورگر می باشد . امنیت بالا و جلوگیری از ورود Spyware ها و جاسوس ها به سیستم شما ویژگی برتر این نرم افزار است . مجهر به موتور قدرتمند جستجوی درونی می باشد و همچنین از سرعت بالا در دانلود فایل ها از اینترنت سود می برد ، می تواند فایل های دانلود شده رو دسته بندی نموده و خودش در پوشه ای خاص ذخیره نماید ! محیط زیبا همراه با امکانات فراوان از قبیل تغییر در شکل ظاهر و اضافه یا حذف نمودن Toolbar ها کار با فونت های مختلف و درشت و ریز کردن صفحه همچنین مجهز بودن به Theme های گوناگون بر زیبایی و توانایی این مرورگر افزوده است . Firefox با تمامی نسخه های ویندوز سازگار است .

ادامه مطلب ...